viernes, marzo 06, 2009

Comiat??

Com que sóc una ploranera no puc ni escriure tot el que m’agradaria dir-vos. Que us trobaré molt a faltar és evidente. Sí, farem cafés, marquesa,…però no serà el mateix. Trobaré a faltar els cotilleos, les discussions infinites i absurdes, les crítiques « mordaces » sobre tot el que ens envolta. I sobretot la molta ajuda que sempre sempre m’heu donat. Les estones divertides espero que les mantinguem. Si us plau, preparem ja sopars, excursions, cases rurals o el viatje a Boston eh Carlos? Que no te libras. Que sepas Carlos que ya no me visto por las mañanas con la misma ilusión, nadie tiene tu nivel de comentarios sobre mis modelitos. Consol, ningú em porta la contraria com tu, ja ho saps (per no dir que sempre estàs disposada a escoltar els meus superproblemes) . Maria trobaré a faltar que et fiquis amb mi cada 5 minuts , el teu sarcasme no és cap defecte, ets genial. Neus no trobaré ningú tan “normal” com tu enlloc i menys que em regali tangues de granotes que “croan”. Lore amb ningú em fico tan agust com amb tu :P I bueno us trobaré a faltar tots. Us estimo molt i han estat 3 anys que no oblidaré mai a la vida.

Moltes gràcies

Una macrofaguito forever.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo nena, que casi lloro... Tres añitos con nosotros, es verdad! Parece mentira!!! Bueno, tú has aprendido de nosotros pero nosotros también de tí! Me hubiera gustado que pensaras en mí cuando te desvistes en lugar de cuando te vistes, pero bueno, me conformaré con eso ;)

Y a ver si es verdad que nos vemos en Boston!! Me haría mucha ilusión! Aunque yo también iré a veros a vuestro palacete, je je.

Bueno, que vaya muy bien en esta nueva etapa!

Un beso!!

Carlos

Selma dijo...

Jo, jo avui no estava per llegir això...
(Cabrona, només tres anys!!???)

Selma dijo...

sóc la Maria...

Unknown dijo...

jooo q maco això q dius!! quan la maria es fica amb mi no és el mateix!! jejej ;) (xq tothom s'ha d ficar amb mi ara q hi penso??? xD)
tu trankila, q quan ens cridis allà starem, sigui x escoltar-te o x fer-te riure, o pel q vulguis, sinó xq estem els macrofaguitos?? :)

nena aupa conxitas i aupa akests ànims tb, q així tot és més fàcil... :)

1pto wapíssimaaa i ens veiem dmà x dinar! :D