jueves, mayo 15, 2008

Renovar-se o morir!

Nens!
Després del gran desengany del Morenito, del que pensava que no em podria recuperar mai més, la primavera apareix, alegre i juganera, per portar-nos aire fresc en forma

d'INFORMÀTIC SEXY!!!!

i aprendrem dels nostres errors, de bon començament li deixaré clar, que:

- NO M'INTERESSA LA POLÍTICA DEL SEU PAÍS
- VULL SABER SI TÉ NÒVIA


però caldrà cedir en altres terrenys, algú em pot passar un llibre d'informàtica???? algú té un wonderbrà??????????????

i si ademés el trobo guapo ja serà la reòstia!!!

5 comentarios:

Mónica de Verano dijo...

Nena estem amb tu a tope!!!!!!!!

Jo faré el que faci falta si he de portar la pick up amb un matalasset darrera la porto!

Cínik dijo...

ei, què fuerte! jo una vegada em vaig comprar (per error, eh?) uns sostens que es dèien Pick Up...Potser entre un pick up i l'altre matem el tema informàtic en un santiamén!!!

Crispeta dijo...

veig que hi ha moviment... no acabo d'entendre el 'si ademés el trobo guapo', que encara no l'has vist? com ho saps que es sexy?? segons la meva opinio es millor que et facis la que no té ni punyetera idea d'informàtica pero q està molt interessada en aprendre... funciona bastant sovint, sempre i quan portis uns sosten pick up, es clar... i la samarreta convenient, of course....
petons a tots
PD. aqui no n'ha ha cap de sexy...

Anónimo dijo...

Pandilla de guarras....

Cínik dijo...

pobeta la crispi! que no hi ha sexymans a Suïssa!!! A veure quan vinguis anirem totes a la platja en pick up amb el pick up i arrassaràs!