lunes, marzo 31, 2008

Un dilluns diferent

És avui un dilluns diferent, perquè anem tercers a la Lliga, i arrastrar-se pels baixos fondos puteja... i a la Maria se li ha passat l'atac de migranya, per la qual cosa torna a estar en peu de guerra, que Déu ens agafi confessats.
Avui, que podria haver estat un bon dia perquè Pedrosa va guanyar la cursa i la Mónica ens hagués convidat a tots a veure vi si li haguéssim demanat, avui la Mónica va i ens abandona per anar-se'n al Canadà, ja veureu com torna aviat si tothom parla l'anglés tant malament com la Chochi.
Avui, però, no ens podem posar amb la Kamila, bàsicament, perquè ja no hi és,...
i entre la Mónica que no hi és i la resta que estem acollonits pel dilluns i per la tornada de la Maria, casi ningú bada boca... ai senyor...
La ductora Brucet ( la meva única entrada a la lletra D de l'agenda), també ens ha deixat i se n'ha anat a meditar,... si treus alguna conclusió no deixis de compartir-la amb nosaltres, eh!! Que des de la introducció dels conceptes "fer un Brucet" i "scavenger de tuppers" que no sabem res més del seus avenços.
Menos mal que hi n'hi ha una de nova que avui estava una mica a l'espectativa però que té molt bona pinta (guapa, simpàtica, bona persona, té pinta de saber moure's al lab...) que ben aviat segur que ens anima el cotarro.
Menos mal també que cada dia no és dilluns.

10 comentarios:

Mónica de Verano dijo...

Hola a tots!!Són les 11 y mitja i estic amb el descans de les xerrades. Vaig sortir de casa diumenge a les 2:30 (recordeu que es canviava l'hora) i vaig arribar a l'hotel a les 6:30 (hora barcelona). Però ara estic molt bé, ja veurem a la tarda. Us trobo molt a faltar però m'alegro de no estar al lab el dia de la recuperació de la maria
per cert, no sabia que havia guanyat el pedrosa!!!!!Quin crack!!!!Això és maquíssim, fa fred però suportable.

Ah!a la nova aquesta tan perfecte només dir-li que ens haurà de portar esmorçar per celebrar-ho però que esperi a dilluns que ve.

ja us tornaré a informar

petonets a tots

Mónica de Verano dijo...

Hola a tots!!Són les 11 y mitja i estic amb el descans de les xerrades. Vaig sortir de casa diumenge a les 2:30 (recordeu que es canviava l'hora) i vaig arribar a l'hotel a les 6:30 (hora barcelona). Però ara estic molt bé, ja veurem a la tarda. Us trobo molt a faltar però m'alegro de no estar al lab el dia de la recuperació de la maria
per cert, no sabia que havia guanyat el pedrosa!!!!!Quin crack!!!!Això és maquíssim, fa fred però suportable.

Ah!a la nova aquesta tan perfecte només dir-li que ens haurà de portar esmorçar per celebrar-ho però que esperi a dilluns que ve.

ja us tornaré a informar

petonets a tots

Cínik dijo...

Nenaaaaaaaaaaaaaaa!!! PROU PROU PROU!!!
Què bé que tot sigui maco i el fred sigui suportable...Què bé que hagis sobreviscut tot el procés de flight en flight i de cotxe amb jet lag. I què guai que li poguem robar la banda ancha a un veí incaute i jo ara pugui estar connectada a Internet!!!
Canviaria la victòria del Pedrosa per la del Barça, però cadascú té el que es mereix (serà enveja?)
Petons

Consol: nena, veig que t'integres molt bé al lab. Tres anys i mig i ja et saps tots els nostres noms! Demà fem un cafè i t'explico cotilleos de quan tu encara no havies arribat...

huerta-japynes dijo...

lo que més m'ha flipat del mail de la Mónica no és que escrigui esmorzar amb ç sinó que ELS ORDENADORS AMERICANS TENEN LA Ç!!!!
el català és l'idioma del futur i això n'és una proba més, jo no ho veuré però els (meus?) fills potser sí...
me n'alegro que faci fred suportable allà al Canadà, sinó ja saps, quatre crits teus i la cosa s'escalfa aviat ( o que l'Annabel et faci allò que et fa la Maria de fer-te callar amb la mà amunt i avall)

petons nena, et trobem a faltar, això està molt buit sense tú...

Cínik dijo...

que al Canadà es parli el français no crec que hi tingui res a veure...

huerta-japynes dijo...

ja està! ja ha sortit la llesta!

menos mal que schalke 0 barÇa 1

Mónica de Verano dijo...

Cap de les dues ho ha encertat. Punt número 1 el jetlag és la causa de les meves grans errades (espero) i punt número 2 l'ordinador és el de l'Annabel així que la ç és normal que la tingui,encara que no fos normal que la fes servir :P

Mónica de Verano dijo...

Per cert el congrés molt bé, la gent molt maca jo intentant improving my english :P el poble molt maco encara que sigui una mica en plan tourist oer això de les botigues cares i tal. Digue-li a la Neus que no he trobat els seus caramels de Maple sirope enlloc però que portaré alguna cosa igualment.
M'ho estic passant molt bé però ja tinc ganes d'anar-me'n a barallar una estona amb vosaltres :P
Per cert, crec que demà nem a esquiar i això amb l'Annabel pot ser tota una aventura...ja us ho explicaré

Petonets

huerta-japynes dijo...

Mónica, estem vivint un capítol de l'estil primers amb l'anticós de l'Sp1, que la Gloria diu que en quedava mogollón i el tubet està molt mono al seu lloc però BUIT, pots confirmar-me(preguntar a l'AFV) que tu no l'has fet servir i que l'Annabel tampoc, o que no li heu deixat a ningú??

merci

Mónica de Verano dijo...

L'annabel diu que no l'ha fet servir mai (jo tampoc) ella diu que potser el lluis però no ho sap.

Sento no haver pogut contestar abans. Espero que l'hagueu trobat